Η Ξένια Κακουράτου πάει… ΑΕΚ

Η Ξένια Κακουράτου πάει… ΑΕΚ

 

Η μεταγραφική δραστηριότητα που παρατηρείται τις τελευταίες μέρες στην ΑΕΚ δίνει ελπίδες στον κόσμο της ομάδας.

Τελευταίο «απόκτημα» του συλλόγου, η Ξένια Κακουράτου, η πρώην λίμπερο του Πανναξιακού γεννημένη στις 16 Ιουνίου 1993 και με ύψος 1.58 εκ που προέρχεται από μία επιτυχημένη χρονιά στην ομάδα των Κυκλάδων.

Η 21χρονη Ξένια συμφώνησε με την ομάδα της ΑΕΚ και απομένουν μόνο οι υπογραφές.
Σε επικοινωνία που είχαμε με την αθλήτρια επιβεβαιώσαμε την είδηση και μας είπε λίγα λόγια στο volleynow για την μεταγραφή της.

Ξένια, οι τελευταίες πληροφορίες σε θέλουν του χρόνου στην ΑΕΚ….


- Ναι, τελικά συμφώνησα με ΑΕΚ

Τι δεν πήγε καλά και έφυγες από την Νάξο?

- Όλα μια χαρά πήγαν με την Νάξο δεν έχω κανένα παράπονο από κανέναν .. Είμαι ευχαριστημένη για αυτά τα 2 χρόνια που ήμουν στην ομάδα του Πανναξιακού, απλά μου έκανε πρόταση η ΑΕΚ, μου έδειξαν ότι με θέλουν πολύ από την πρώτη στιγμή! Τα βρήκαμε σε όλα και επέλεξα την καινούργια χρονιά να ανήκω σε αυτή την ομάδα..

Ένα μήνυμα στο κόσμο της Νάξου?

- Εγώ την Νάξο την θεωρώ οικογένεια μου.. Τα μέλη της διοίκησης όσο και ο κόσμος της Νάξου ήταν πάντα πολύ κοντά μου και με βοήθησαν σε ότι πρόβλημα και αν υπήρχε.. Τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ και έχω κρατήσει πολύ καλές αναμνήσεις από αυτά τα 2 χρόνια μου στο νησί της Νάξου.

Για την Νέα σου ομάδα? πιστεύεις πως τα προβλήματα που αντιμετωπίσει θα σας εμποδίσουν να κάνετε μια καλή πορεία στο νέο πρωτάθλημα?
- Πιστεύω πως οι άνθρωποι της ΑΕΚ θα κάνουν μια πολύ καλή προσπάθεια για ένα καλό ρόστερ και σε συνδυασμό με την σκληρή δουλειά μέσα στο γήπεδο να έχουμε μια πολύ καλή πορεία στο πρωτάθλημα..

Ο κόσμος της ΑΕΚ είναι απαιτητικός… τι να περιμένουν από την ομάδα την νέα σεζόν?

- Χαίρομαι που θα παίζω σε ένα γεμάτο γήπεδο. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το γεμάτο γήπεδο και ο κόσμος είναι ένα επιπλέον κίνητρο για κάθε αθλήτρια. Πιστεύω πως όλες μας θα δώσουμε το 100% των δυνάμεων μας για την ομάδα, μέσα στο γήπεδο.

Ξένια σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι καλή επιτυχία στη νέα σου ομάδα, με υγεία και πολλές διακρίσεις…
- Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ….

πηγη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παστιτσάδα Κερκυραϊκή με μοσχάρι ή κόκορα και χοντρά μακαρόνια Παστιτσάδα,το πιο δημοφιλές φαγητό στην Κέρκυρα.Ιστορία,διαφορές με το κοκκινιστό κρέας,συνταγή κλπ

Η μίνι φούστα κάνει δυναμικό comeback! Μάθε πώς να τη φορέσεις σωστά